wat
Onze medewerkers doen er alles aan om je snel en correct verder te helpen. Een goede dienstverlening is voor ons immers heel belangrijk!
Pas als je geen antwoord krijgt op jouw vraag of het te lang duurt voor je een antwoord krijgt, kunnen we niet meer spreken van een goede dienstverlening en heb je het recht om een klacht in te dienen.
Ook als een medewerker een fout maakt in jouw dossier, als de gebruikelijke werkwijze niet gevolgd wordt, of als je onbeleefd of ongepast behandeld wordt, mag je hiervoor onze klachtencoördinator contacteren.
wat is een klacht?
Een klacht is een duidelijke uiting waarbij je jouw ontevredenheid uit over een al dan niet verrichte handeling of prestatie door het niet correct handelen van een medewerker of politieke mandataris van gemeente & ocmw Zoersel:
- een foutief verrichten van een handeling of prestatie
- het afwijken van de vastgelegde of gebruikelijke werkwijze
- het niet, het niet tijdig of het niet correct uitvoeren van een handeling of prestatie
- het onbeleefd of ongepast behandelen van de klant
Het volledige klachtenreglement vind je hier terug als onderdeel van het participatiereglement.