onze troeven

• onze visie: IK - IK LEER - IK LEEF

Deze woorden zijn de hefbomen voor onze schoolwerking en zijn onze basis voor kwaliteitsonderwijs. De hefbomen tillen kinderen op zodat onze leerlingen kansen krijgen om uit te groeien tot waardevolle volwassenen in een complexe, maar boeiende en uitdagende samenleving. Lees meer over onze visie in dit document.

• tak en nestwerking. Lees hier meer over in deze presentatie.

• ruime lichte klaslokalen in een groene omgeving

• uitdagende grote speelplaatsen, met een rustige ruimte voor de jongste kleuters (tuintje van Jules)

• vlakbij natuur en speeldomein de Dwergenbergen, we spelen en leren in de natuur

• aandacht voor verkeer en verkeersveiligheid op en rond de school, stap- en fietsvaardig worden